سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کارگاه مشاوره در استان مرکزی

حوزه/ مدیر برنامه تهذیبی تربیتی معاونت تهذیب حوزه های علمیه سفر حجت الاسلام و المسلمین ملکی و مدیران معاونت تهذیب به استان مرکزی را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به سفر به استان مرکزی در تشریح برنامه های تهذیبی تربیتی عنوان کرد: در راستای برنامه تهذیبی و تربیتی که شامل سه بخش عمومی و اقتصائی و اختصاصی است،توفیق یافتیم در ۲۲ دی ماه به استان مرکزی و مدارس علمیه این استان سرکشی کنیم.

مدیر برنامه تربیتی تهذیبی حوزه های علمیه افزود: برای اجرای این برنامه درخدمت دونفر از اساتید اخلاق حجج اسلام والمسلمین همتیان وقائمی و دونفر ازمشاورین حجج اسلام رضایی یزدی و رضایی اصفهانی بودیم که در هر مدرسه  درس اخلاق و کارگاه مشاوره برگزار شد واساتیدبعد از درس اخلاق ومشاوره  در هر مدرسه نصف روز حضور داشتند که به مشاوره دادن به طلاب مشغول بودند

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد:خوشبختانه کلاس‌های اخلاق در مدارس با استقبال بی نظیر و خوبی همراه بود و معلوم می شود طلاب نسبت به مسائل اخلاقی و کارگاههای تقویت انگیزه و مدیریت تحصیلی و سبک زندگی دغدغه دارندو عنایت ویژه ای نسبت به شرکت در این کلاس ها دارند.

وی تصریح کرد: درروز سه شنبه معاون تهذیب وتربیت حوزه های علمیه حجت الاسلام والمسلمین ملکی در جلسه ای که در مرکز مدیریت استان مرکزی باحضور معاونین محترم تهذیب مدارس و مدیران و اساتید برگزار شد به بیان راهکار تهذیبی و تربیتی و ارائه تجربیات تربیتی و اخلاقی پرداختند که بحمدالله بسیار مورد استقبال قرار گرفت که به گفته حاضرین از بهترین جلسات و برنامه ها بود و تقاضای تداوم این جلسات را داشتند.

مدیر برنامه تربیتی تهذیبی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: در پایان نیز کارگاه دانش افزایی در امور مشاوره به مدت دو ساعت برای معاونین تهذیب و مدیران توسط حجت الاسلام رضایی یزدی برگزار شد،که بسیار مفید و ارزشمند بود.

وی گفت: یکی از پیشنهادات این جلسه و سفر این بود که در صورت فراهم شدن زیر ساخت ها و استقبال اساتید ،مدیران ومعاونین تهذیب مدارس استان  دانش افزایی در امور اخلاقی، تربیتی و مشاوره ای در استان انجام شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha